Конституция сценарий узбекча

Размер: 81.98 Kb.; Шунингдек, сиёсий адабиётлар, ўқувчиларнинг қомусимиз ҳақида ёзган маърузалари, ижодий ишлари кўргазмаси ташкил этилган

Конституциям-олий қомусим

Адабий кеча сценарийси

Тадбир ўтказиладиган жой байрамона безатилган. Чор

атрофга Конституциямизга бағишланган шиорлар, деворий

газеталар илиб қўйилган. Шунингдек, сиёсий адабиётлар,

ўқувчиларнинг қомусимиз ҳақида ёзган маърузалари, ижодий

ишлари кўргазмаси ташкил этилган.

(Магнитофон тасмасидан Ватан ҳақидаги куй таралади ва

саҳнага адабий кеча ташкилотчиси чиқади).

Ўқитувчи: — Қўлингда эрк бошда ялов, тилингда суруд,

Ватанинг бор, бола-боғчанг, ор-номусинг бор.

Ўзбекистон деб аталган муқаддас ҳудуд,

Ўз Давлатинг, Мамлакатинг, ўз Қомусинг бор.

Ассалому алайкум, азиз ва ҳурматли меҳмонлар, ота-оналар,

ҳамкасблар ва ўқувчилар! ўлкамиз бўйлаб яна шодиёна. Бу йил

Ўзбекистон Республикаси Конституциясининг қабул қилинганига

16 йил тўлади. Шу муносабат билан барчангизни чин қалбимдан

табриклайман ва тадбиримизни очиқ деб эълон қиламан.

(Залда магнитофон тасмасига ёзилган оҳанрабо куй янграйди.

Саҳнага адабий кечани олиб борувчи қиз ва йигит чиқиб келади).

Қиз: Ассалому алайкум, ҳурматли меҳмонлар, азиз устозлар!

Йигит: Ассалому алайкум, қадрли мактабдошлар!

Қиз: Сенинг битик йулинг курашдир йироқ.

Бир бобинг Тўмарис кўтарган чироқ,

Ёзди бир бобингни қон билан Широқ,

Эй, менинг ўзлигим — ғурур, номусим,

Конституциям — олий Қомусим.

Йигит:

Сенинг манзилингни кўзлаган карвон,

121

Ғазнавий, Темурий, Бобурий даврон,

У карвон бошида Навоий сарбон,

Эй, менинг ўзлигим — ғурур, номусим,

Конституциям — олий Қомусим.

Қиз: Мустақиллик Она-Ватанимизга ўзига хос чирой,

янгиланиш бахш этди. Дунё мамлакатлари орасида “Жаннатмакон

__________юрт” номига эга бўлди.

Йигит: Ана шундай унутилмас тарихий воқеалардан бири

1992 йил 8 декабрда ўн иккинчи чақириқ, Ўзбекистон

Республикаси Олий Кенгашининг ўн биринчи сессиясида мустақил

ўзбекистан Республикаси Конституциясининг қабул

қилинишидир. Бу сана тарихимизга зарҳал ҳарфлар билан битиб

қўйилди.

Қиз: Ўзбекистон тараққиёт йўлида бир неча ютуқларни,

янгиликларни қўлга киритиб, ўз олдига қўйган мақсади, яъни

ривожланган суверен демократик давлатни барпо этиш

масаласини ҳал қилиб, ўз йўлини танлаб бўлди.

Йигит: Демократлаштириш жараёни давлат ҳокимиятининг

шундай ташкил этилишини назарда тутадики, у ҳокимиятдаги барча

бўғинларнинг уйғун фаолияти билан ажралиб туради, қонуннинг

устунлиги, фуқароларнинг жамият ва давлат ишларини ҳал

этишдаги фаол иштироки орқали уларнинг ҳуқуқ ва эркинликлари

кафолатини таъминлайди.

Қиз: Мустақил Ўзбекистоннинг Конституцияси,

Президентимиз қайд этганидек, ўзининг туб моҳияти, фалсафаси,

ғоясига кўра янги ҳужжатдир. Ундаги ғоя ва принциплар

фуқаролик жамиятини ва ҳуқуқий давлатни шакллантиришга

асос қилиб олинган.

Йигит: Асосий Қомусимизда халқ ҳокимиятининг реал

омиллари кўрсатиб берилган. Чунки ҳаммамизга маълумки,

давлатимизда амалга оширилаётган барча ишлар, сиёсий-

иқтисодий, ижтимоий ва маданий ислоҳотларнинг ҳаммаси халқ,

инсон манфаатлари, унинг турмуш тарзини яхшилашга хизмат

қилади. Ҳар бир кунимизнинг бахтли, дастурхонимиз тўкин,

хонадонимиз ёpyғ бўлишининг негизини ташкил этади.

122

(Абдулла Орипов сўзи ва Бахрулло Лутфуллаев мусиқаси

асосида яратилган “Ватан” қўшиғини ҳаваскор ўқувчилар хори

ижро этадилар).

Қиз: Ҳозирги Конституциянинг ёзилишида бир неча бор

амалда синалган, тарихий ва замонавий тажрибалар ва масалалар

инобатга олиниб, пухта ва чуқур мунозаралардан кейингина халқ

муҳокамасига ҳавола этилган.

Йигит: Тарихдан бизга маълумки, Турк ҳоқонлиги даврида,

яъни VI-VII асрларда махсус “Қонуннома” ёзилган. Қонунлар

жуда мукаммал бўлса-ю, лекин уларнинг ижрочилари —

мансабдорларнинг одоб-ахлоқи ва иш юритиш услуби паст

бўлса ҳамда зўравонликка ва адолатсизликка йўл қўйилса, у

вақтда мамлакатнинг инқирозга учраши турган гап.

Қиз: Бу тарихий ва бадиий асарларда, махсус

тавсияномаларда ва қонун-коидаларда ўз ифодасини топди.

Масалан, Юсуф Хос ҳожиб ўзининг “Қутадғу билиг” асарида

мансабдорлар ўз бурчларини қандай бажаришларини қуйидагича

таърифлайди;

Нима дер, эшитгин билимли сўзин,

Тута олмайди элни золим кўп узун.

Ёнар ўт, мисол зулм, ёқар, куйдирар,

Адолат сув эрур — неъмат ундирар.

Элга бош бўлайин десанг, то абад,

Одил бўл, элингни асрагин фақат.

Йигит: Юсуф Хос ҳожибнинг ўгитларидан кўп асрлардан

буён жамиятни бошқаришда қонун-қоида сифатида кенг

фойдаланилди. Унинг ўгитлари ҳозирда ҳам ўз аҳамиятини

йўқотгани йўқ.

Қиз: Ҳозирги Конституциямизнинг заминида “Қутадғу

билиг” ва ундан кейин ёзилган қонун-қоидалар ҳам мужассам.

Масалан, “Темур тузуклари”, Хондамир (1474-1535) томонидан

битилган “Қонуни ҳумоюн” шулар жумласидандир. Уларнинг

орасида, айниқса, “Темур тузуклари” ўзининг

такомиллашганлиги ва ҳаётбахшлиги билан катта аҳамиятга

моликдир.

123

Йигит: Барчамизга тарихдан маълумки, улуғ бобомиз,

Соҳибқирон Амир Темур 1370 йили кучли марказлашган давлат

тузиб, халқ турмуш тарзини яхшилаш учун курашган ва бир неча

ислоҳотлар ўтказган. “Куч – адолатдадир” деган ақида Амир

Темурнинг доимий шиори, олдига қўйган масала ва

режаларининг калити ҳисобланган.

Қиз: Бобомиз Алишер Навоий эса инсонни бутун борлиқнинг

кўрки ва шарафи деб улуғлайди. Унинг манфаатига, ҳақ-

ҳуқуқларига раҳна солувчи нопоклик, жоҳиллик, бахилликни

қоралайди. Шоирнинг фикрича, инсон ҳаётини жамият учун

фойдали бўлган ишга бағишлаши лозим. У орзу қилган комил

инсон тимсолини ўзида мужассам этган киши, ўз ҳатти-

ҳаракатига масъуллигини, ҳуқуқларини ва бурчини англайди.

Бошқа инсонлар манфаати ва ҳуқуқларини ҳурмат қилади. Бу эса

юксак ҳуқуқий маънавиятдир.

(Норали Алланазаров сўзи ва халқ мусиқаси асосида яратилган

Ватанимни куйлайман” қўшиғини ҳаваскор ўқувчи ижро этади,

ашулага рақс ҳам саҳналаштириш мумкин).

Йигит: Ўзбекистон Республикасининг давлат тили — ўзбек

тилидир.

Она тилим, жон тилим,

Сен ўзингсан жон-дилим.

Юрагимнинг тўрида

Сайраб турган булбулим.

Қиз: Мустақил Ўзбекистан Республикасиминг ўз ҳудудий

чегараси, Конституцияси, мудофаа кучлари ва миллий валютаси

бўлиши билан бирга у қонун билан тасдиқланадиган ўз давлат

рамзларига эга бўлди.

Кўнгилда очилар Ватан деган боғ,

Юракда юксалар ғурурнинг тоғи —

Башар осмонида ҳилпираган чоғ

Она — Ўзбекистан байроги.

Йигит: Дунёда дунёси

Бордир бу юртнинг,

Хумоси — Туғроси

124

Бордир бу юртнинг.

Қиз: Ҳар саҳар янграган

Улуғ Мадҳиям,

Ҳар сатри ҳикматга

Тўлиқ Мадҳиям.

Энг гўзал қўшиғи

Озод элимнинг,

Муқаддас Мадҳиям,

Қутлуғ Мадҳиям!

Йигит: Табиийки, ҳар қандай давлатнинг обрў-эътибори

Конституция ҳисобланади. Чунки у давлатни, миллатни дунёга

танитувчи бош қонундир.

Қиз: У инсон қадр-қиммати, давлатнинг жамият

манфаатларига хизмат қилиши лозимлиги тўғрисидаги ижтимоий

тафаккурининг муҳим ютуқларини ўзида мужассам-

лаштирганлиги бесабаб эмас. Шунинг учун дунёдаги энг ривож-

ланган давлат ҳам, фуқаро ҳам ўз қонуний манфаатларини,

келажагини Конституциясиз тасаввур эта олмайди.

Конституциямизни халқимиз тафаккури ва ижодининг маҳсули

десак, муболаға бўлмайди.

Йигит: Конституция инсон манфаатларини кўзловчи юксак

таянч, фуқароларнинг ҳуқуқларини ҳимоя қилишда асосий

мезондир. Бугунги кунда уни ўрганиш, мазмун-моҳиятини тўла

англаш ва унга қатъий амал қилиш ҳар биримиз учун зарурий

вазифадир.

Қиз: Ёшлар Конституциянинг моҳиятини қай даражада

тушуниб етмоқда ва унга қандай амал қилмоқда? Ана шуни

билиш мақсадида ўқувчиларга бир неча саволлар билан мурожаат

этамиз.

(Саҳнага 5-6-синф ўқувчилари таклиф қилиниб, уларга

Конституциямизнинг моддаларидан саволлар берилади.

Белгиланган вaқт ичида саволларга аниқ жавоб бериб ва уни тўғри

шарҳлай олган ўқувчилар рағбатлантирилади).

Йигит: Албатта, олдимизда турган барча муаммолар ўсиб

келаётган ёш авлоднинг ҳуқуқий онгини, тафаккурини тарбиялаш

билан ҳал қилинади. Президентимизнинг “Фарзандларимиз

125

биздан кўра билимли, кучли, доно ва албатта бахтли бўлишлари

керак” деган сўзларида ҳам жуда катта маъно мужассам. Шундай

экан, биз — ёшлар юртимиз тинчлиги, Ватанимиз равнақи,

халқимизнинг фаровонлиги учун бутун ақл-идрокимизни, куч-

қувватимизни сарфлашимиз жоиз.

Қиз: Дунёнинг тилаги, самари ҳам биз,

Ақл кўзин қораси — жавҳари ҳам биз.

Тўгарак жаҳонни узук деб билсак,

Шаксиз унинг кўзи — гавҳари ҳам биз.

Ўқитувчи: Конституция жаҳон андозасида ёзилган, илғор ва

такомиллашган Қомусдир. У ҳуқуқий-демократик давлатнинг энг

асосий қонуни ҳисобланади. Конституциямизнинг қанчалар

мукаммал ишлаб чиқилиши, мамлакатда амал қилиниши ва,

айниқса, халқ манфаатларига хизмат қилаётганлиги юрт-

дошларимизнинг эртанги куни порлоқлигидан далолат беради. У

мустақиллик, озодлик ва халқпарварлик ғоялари билан

суғорилиб, келажакда Ўзбекистоннинг буюк давлатга

айланишини таъминлашга кодирдир.

Тенгларнинг ичида бугун тенг ўзим,

Жаҳоний тўнларга ёқа, енг ўзим,

Дунёлар бағримда, бағри кенг ўзим,

Эй, менинг ўзлигим — ғypyp, номусим,

Конституциям — олий Қомусим.

Ҳурматли меҳмонлар, устозлар ва азиз ўқувчилар!

Конституциям – олий Қомусим” деб номланган адабий

кечамизни (Маҳмуджон Дадабоев шеъри ва мусиқаси асосида

яратилган) “Она диёр мадҳи” қўшиғи билан (ҳаваскор ўқувчилар

хори ижро этади) якунлаймиз.

126

Сценарий праздника, посвященного Дню
Конституции Узбекистана

 Дети с цветами, флажками и шарами
выходят под музыку и выстраиваются по схеме.

Ученик:

 Самый великий, самый дорогой

 В сердце хранимый, вечно молодой,

 Лучший на свете среди сотен стран

 Чудо планеты -мой Узбекистан!

 Ученик:

 Славу пою я Родине моей!

 Будь же оплотом для нас — своих
детей!

 Горд, независим, нам на счастье дан,

 Мудр и прекрасен -мой Узбекистан!

 Ученик:

1 сентября 1991 года наша республика
объявила всему миру о своей независимости. А 8 декабря 1992 года был принят наш
главный закон – Конституция Республики Узбекистан, в которой установлены
основные принципы государства, правила жизни нашего народа. Конституция
является основным законом и всё остальное не может ей противоречить.

 Ученик:

 Слово «конституция» в переводе с
латинского означает «установление». Она устанавливает, а точнее, определяет
основные права и обязанности граждан.

 Ученик:

 Конституция- это закон,

 Это наши с вами права.

 Конституция Узбекистана-

 Для народа везде и всегда.

 Ученик:

 И зачем же она существует?

 И зачем же она нам нужна?

 Конституция Узбекистана

 Все законы её и права.

 Ученик:

 Чтоб людей обеспечить защитой

 Беззащитных опёкой укрыть

 Чтобы школы создать и больницы

 Чтобы каждый мог вволю трудиться

 Мог здоровым и радостным быть!

 Ученик:

 Чтоб насилия не было, боли

 Террористов, афер, грабежей

 Чтобы люди могли в своём доме

 Без опаски встречать всех гостей.

 Ученик:

 Уважайте страну нашу люди!

 Почитайте законы всегда

 И тогда заживете счастливо

 В наших сёлах и городах.

 Ученик:

 Что же определяет Конституция?

 Ученик:

 Конституция определяет лицо и
авторитет государства. Через этот свод законов мир узнаёт государство как
государство. Наш Основной закон отражает волю и дух народа.

Ученик:

 Статья 1. Узбекистан- суверенная
демократическая республика.

 Ученик:

 Узбекистан! Моя земля

 Мой дом, ты Родина моя.

 Ты светом ярких тёплых дней

 К себе влечёшь сердца людей.

Ученик:

 Узбекистан! Ты край любви

 Цветов и вечного богатства.

 И ты земля, где люди все живут

 С любовью, веря в братство.

 Ученик:

 Статья 5. Республика Узбекистан
имеет свои государственные символы – флаг, герб, гимн, утвержденные законом.

 В гербе узбекском – пики синих гор

 Дары полей – созревший хлеб и
хлопок.

 Вот птица Счастья – слышишь этот
клёкот-

 Зовущий нас на солнечный простор.

 Ученик:

 Флаг Узбекистана – наш с тобою флаг

 Каждый цвет на флаге – не случайный
знак.

 Нежно – голубая полоса на нём

 Это наше небо ясным летним днём.

Ученик:

 Белая полоска – символ доброты

 И её на флаге тоже видишь ты

 Протяни же руку, если друг в беде

 Знай, что наша сила скрыта в
доброте.

Ученик:

 А в полоске третьей – свежая листва

 Что весною шепчет нежные слова

 С матерью природой, связанный навек

 Цвет зеленый любит каждый человек.

 Ученик:

 Флаг Узбекистана – наш с тобою флаг

 Каждый цвет на флаге – это добрый
знак.

 Обещаю верность Родине хранить

 Вырасту и честно буду ей служить.

 Ученик:

 А силу торжественной песни страны
почувствуй, исполнив её! Воспевая славу Родины моей, Абдулла Орипов и Мутал
Бурханов создали гордо звучащий гимн.

 (Исполнение гимна)

 Ученик:

 Статья 6 Столица Республики
Узбекистан – город Ташкент.

 В этом году весь народ Узбекистана
отмечал 2200 летие нашей столицы.

 После достижения независимости
Узбекистана нужно было создать новый герб столицы. Президент И.А.Каримов
определил основные качества Ташкента:

 Ученик:

 Ташкент – вечен как чинара, и
одновременно зелёный.

 Ученик:

 Ташкент- город хлебный.

 Ученик:

 Ташкент известен своими богатыми
садами.

 Ученик:

 В древности у Ташкента было 12
ворот. (читают)

 Сагбан Кукча

Чигатой Коканд

 Кашгар Лабзак

 Бешагач Камолан

 Карасарой Тохтапул

 Самарканд Куймас

 Ученик:

 Ташкент, тебя прекрасней нет

 Ташкент, любимый мой навек.

 Приезжайте в гости, каждый будет рад

 Подадут лепёшку, сладкий виноград

 Он гостеприимством славится всегда

 Я люблю свой город – это навсегда!

Ученик:

 Статья 41 Каждый имеет право на
образование.

 Добрая школа моя,

 Милая школа моя

 Мы для тебя навсегда —

 Дочери и сыновья.

 Ученик:

 Статья 40. Каждый имеет право на
квалифицированное медицинское обслуживание.

Ученик:

 Статья 52. Защита Республики
Узбекистан – долг каждого гражданина Республики Узбекистан.

 Ученик:

 Статья 49. Граждане обязаны
оберегать историческое, духовное и культурное наследие народа Узбекистана.

Ученик:

 Статья 50. Граждане обязаны бережно
относиться к окружающей природной среде.

 Ученик:

 Есть у нас один закон

 И стоит на страже он.

 Всех людей любого пола

 От беды и произвола

 Он нас сделает сильнее.

Ученик:

 Ну, а если где-то ссора

 Он надежная опора

 Ты на полке не лежи

 Конституция, живи

 Чтоб страна без драки, пепла

 Развивалась бы и крепла.

 Ученик:

 1989 году Организацией Объединенных
наций была принята Конвенция о правах ребёнка. А в 1992 году Конвенция была
принята Республикой Узбекистан. Конвенция во всём перекликается с Конституцией
нашей страны. Цель её – обеспечить всем детям счастливое детство. Дети от
рождения обладают своими правами. Взрослые должны соблюдать права детей. Каждый
ребёнок имеет право на жизнь и здоровье, на бесплатное образование, на заботу в
семье, на развитие талантов и способностей, на право голоса.

 Ученик несёт лист с надписью
«Свидетельство о рождении»

 Ученик:

 Только ты на свет родился

 Право первое твое

 Получи, чтоб им гордиться

 Имя личное своё.

 Выходит ученик с плакатом, где
изображена семья.

Очень трудно самому

 Жить на свете одному

 Правом с мамой жить, и с папой

 Пользуемся мы, ребята.

 Если же вдруг случилось горе

 Стал ребёнок сиротой

 Детский дом – уютный, добрый

 Даст ему и кров, и стол.

Выходят дети с рисунками и газетой
«Класс!»

 Есть ещё такое право

 Помнить, думать и творить.

 И другим свои творенья,

 Если хочешь, подарить.

 Сценка «Не обижай слабых»

 Участвуют 2 детей. Более крупный
замахивается на слабого.

 Я росточком недоволен

 И пока не так силён

 Но не смей мне делать больно

 Есть у нас такой закон.

 Выходит ученик в белом халате и с
градусником.

Если жар все тело ломит

 И совсем не до игры

 То назвать врача на помощь

 Тоже право детворы.

 Выходят дети с книгами «Алифбе» и
«Азбука»

 Чтоб с наукой подружиться

 С книжкой в маленькой руке

 Правом пользуюсь-

 Учиться на родном мне языке.

Ученик:

 Будь ты слабым или сильным

 Белым, черным – все равно,

 Ты родился быть счастливым

 Это право всем дано.

 Ученик:

 Мы знаем, что у каждого гражданина есть,
не только права, но и обязанности перед страной. Мы знаем их и обещаем:

 Ученик:

 Будем хорошо учиться

 Землю отчую любить.

 Будем Родиной гордиться,

 Аксакалов наших чтить.

Ученик:

 Милый край, его природу

 Будем свято мы хранить

 Славу своего народа

 Умножать, превозносить.

Ученик:

 Край родной, его границы

 Не дадим в обиду мы

 Если надо будем биться

 Свой, отстаивая мир!

 Ученик:

 Страна моя, рассвет моей мечты

 Мне дороже навек твои черты

 И солнце, и сады, и города

 С тобой я не расстанусь никогда.

Ученик:

 Узбекистан – наш общий светлый дом
            

 Ташкент – как драгоценный камень в нем.

30 Тамыз – Конституция күні

Мақсаты:Балалардың Отанға деген сүйіспеншілігін оята отырып, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. Патриоттық сезімін ояту. Қазақстанның келешегі өздері екеніне көз жеткізу.

Көрнекілігі: Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың суреті, мемлекеттік рәміздер, әнұранның фонограммасы, слайд .

Әдіс-тәсілі: Түсіндіру ,сұрақ-жауап, әнұран, би,ойын.

Балалар шаттық шеңберге тұрып амандасады:

Амансын ба, көк аспан!

Амансын ба, жер-ана!

Амансын ба, достарым!

Сендерді көрсем қуанам.

Жүргізуші сұрақтар қояды, балалар жауап береді.

— Арайлаған танды сүйетін кім?

— Алтын сәулені сүйетін кім?

— Жарқын даланы сүйетін кім?

— Туған жерді сүйетін кім?

— Ата-ананы сүйетін кім?

— Досын сүйетін кім?

— Еліміздің болашағы кімдер?

Жүргізуші: — Қазақстан Республикасы тәуелсіз, егеменді мемлекет. Еліміз тәуелсіздікті 1991жылы алды. Қазақстан мемлекеті өз егемендігін алған соң 30 — тамызда 1995жылы өз Ата Занымыз қабылданды. 30 тамыз – мемлекеттік мереке Конституция күні деп аталды.

Елдігімнің – реңі,

Тендігімнің – тірегі,

Мүддесінен халықтың

Ажырамас бір елі.

Алтын заңым – арай таңым!

Балаларға конституция кітабының суретін көрсетеді.

Жүргізуші: Еліміздің тәуелсіздігін дәлелдейтін өз рәміздері бар. Мемлекеттің барлық азаматтары-үлкендерде, балалар да-мемлекеттік рәміздерді, олардың символикаларын білуі және түсінуі тиіс.

Өз еліңнің Туын, Елтанбасын және Әнұранның құрметтеу ол өз Отаныңды құрметтеу және сыйлау.

— Балалар, біз қай елде, қай Республикада тұрамыз?

— Қазақстанның елордасы қай қала?

— Елбасымыз кім?

— Біз Қазақстан Республикасының рәміздерін білеміз бе?

— Балалар сендер рәміздер туралы білесіндер ме?

Жүргізуші:Қатар шапқан қос тұлпар,

Ай үстінде қазақ үй

Қалықтаған жас сұнқар.

Шарықтаған таза кү

Бұл танбасы елімнің,

Елдігімнің белгісі.

Балаларға елтаңбаны көрсетіп түсіндіреді.

Жүргізуші:Отан туы желбіреп,

Көз тартады құбыла.

Біз қараймыз елжіреп,

Туған жердің туына.

Балаларға туды көрсетіп түсіндіреді.

Жүргізуші:Әнұраным-жан ұраным,

Айтар әнім,сөйлер сөзім.

Туған жерім сағынарым,

Мәңгі-бақи шырқалады,

Республика әнұраны.

Балаларға әнұран айтуды үсынады.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұраны орындалады.

Қимылды ойын «Киіз үй»

Көтеріліп шанырақ,

Уықтары шаншылар.

Керегелер керіліп,

Өрімдей боп өрілер,

Бәріміз жүрсек айналып,

Киіз үй боп көрінер.

Cлайд көрсету.

Қыздардың орындауында «Қамажай» биі.

Жүргізуші: Конституция күні баршамызға құтты болсын!

Еңсесін асқақтатқан Қазақстанымыз жайнап, гүлдене берсін дей отырып «Конституция күні» атты ертеңгілігімізді аяқтаймыз

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Конституция коне сценарий
  • Константиновы круги народный праздник
  • Конспекты экологических праздников
  • Конспект ясли мамин праздник
  • Конспект физкультурного праздника день здоровья